Δευτέρα, Σεπτέμβριος 08, 2025
Follow Us
Καθυστέρηση στην γλωσσική έκφραση

Ταυτίζεστε και εσείς με μια από τις παρακάτω μαρτυρίες γονέων;

Δεν θέλω να κάνω μπάνιο!

Πολλοί είναι οι γονείς που διαμαρτύρονται ότι το παιδί τους δεν θέλει να κάνει μπάνιο και πως η ώρα αυτή, η οποία για τους περισσότερους από εμάς είναι μια στιγμή χαλάρωσης, καταλήγει σε μια μαρτυρική στιγμή έντονης γκρίνιας και μεγάλης αναστάτωσης.

Ο ΣΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ

Με τον όρο σιγματισμό εννοούμε τον ελλιπή σχηματισμό του φωνήματος < σ> αλλά και των λοιπών συριστικών όπως το /ζ/ /ψ-πσ/ ,/ξ-κσ/, /τς/ και /τζ/.

Πώς να ακούνε τα παιδιά χωρίς φωνές

Πειθαρχία χωρίς φωνές

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ- ΜΕΡΟΣ 2

Το παιχνίδι για τα παιδιά αποτελεί την εσωτερική τους φωνή. Μέσα από αυτό προσπαθούν να εκφραστούν και να αποφορτιστούν, είναι ο δικός τους κόσμος τους. 

Πώς μαθαίνει το παιδί να μοιράζεται

Στην ηλικία των 2-3 ετών, τα παιδιά αρχίζουν να διεκδικούν περισσότερο τα πράγματα και μαθαίνουν τι είναι η κτητικότητα.

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΜΕΡΟΣ 1

Τα παιδιά παίζουν κάθε φορά που βρίσκουν ευκαιρία, κάτω από διαφορετικές ή ακόμα και δύσκολες συνθήκες.

Ο συναισθηματικός κόσμος των παιδιών

Μικροί και μεγάλοι καθημερινά βιώνουμε ενα τεράστιο εύρος συναισθημάτων που μας επηρεάζουν.

ΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΜΝΗΜΗ-Ο ΣΑΜΠΟΤΕΡ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Η γραπτή διαδικασία πολλές φορές είναι μια επίπονη δουλεία για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, που μπορεί να επιφέρει αντίδραση και απογοήτευση για την γραφή.

Τα “υπέρ” της σημερινής εποχής του Κωνσταντίνου Τούφα MSc Λογοθεραπευτή S.I.

ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΥΠΕΡΔΙΕΡΓΕΣΗ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ